Μικρές πατέντες που δείχνουν τη συνέχιση της εξέλιξης ενός πολύ ενδιαφέροντος project

Το υδρογονοκίνητο πρωτότυπο Suzuki Burgman εξελίσσεται διαρκώς. Η ιαπωνική μάρκα διαφοροποίησε το αρχικό της πρωτότυπο ώστε να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του μεγέθους του ντεπόζιτου. Ας δούμε τι έχει συμβεί

Αν και στην τελευταία έκθεση του Τόκιο η ιαπωνική μάρκα μας έδειξε ένα πρωτότυπο ενός Suzuki Burgman που κινείται με υδρογόνο, τώρα μαθαίνουμε ότι η εταιρία του Hamamatsu εξακολουθεί να εργάζεται στο συγκεκριμένο project, γεγονός που αντανακλά την εμπιστοσύνη που τρέφει σε αυτό τον εναλλακτικό δρόμο, ως βιώσιμο καύσιμο για την μετακίνηση των ανθρώπων. Το σκούτερ Suzuki Burgman Ηydrogen δεν είναι το μόνο υδρογονοκίνητο που εξελίσσεται, αφού πρέπει να θυμίσουμε ότι η Suzuki συνεργάζεται με τους συμπατριώτες της Kawasaki, Honda και Yamaha στην κοινοπραξία HySe, μια ένωση αυτών και άλλων εταιριών για την εξέλιξη τεχνολογιών που σχετίζονται με την πρόωση με υδρογόνο ως καύσιμο για κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Μάλιστα, γνωστή είναι και η Kawasaki Ninja H2 HySe (διαβάστε εδώ), που εμφανίστηκε πρόσφατα, ένα θεαματικό πρωτότυπο sport-tourer που προέκυψε επίσης στα πρώτα βήματα αυτής της κοινοπραξίας.

Τι νέα έχουμε γύρω από το πρωτότυπο Suzuki Burgman υδρογόνου; Υπάρχουν ορισμένες νέες εξελίξεις, οι οποίες αντικατοπτρίζονται σε σχέδια πατεντών που η μάρκα έχει πρόσφατα κατοχυρώσει.

Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι η αναζήτηση λύσης σε ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα με το υδρογόνο όταν το αντιμετωπίζουμε ως καύσιμο (δεν πρέπει να συγχέεται με συστήματα κυψελών υδρογόνου για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες) και αυτό είναι το μέγεθος του ρεζερβουάρ, το οποίο πρέπει να έχει μεγάλη χωρητικότητα και με κάποιο τρόπο πρέπει να φιλοξενηθεί στο σκούτερ.

Το αρχικό πρωτότυπο είχε ένα ντεπόζιτο που βρισκόταν κατά μήκος του δαπέδου και του κεντρικού τούνελ, πράγμα που ανάγκασε τους σχεδιαστές να επιμηκύνουν το μεταξόνιο κατά περίπου 20 cm, έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν ο κινητήρας και η μετάδοση του αρχικού Suzuki Burgman 400.

Το νέο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας επιχειρεί να το αποφύγει αυτό, διατηρώντας παράλληλα μια σημαντική ποσότητα καυσίμου. Στην εικόνα, οι σχεδιαστές αποφάσισαν να χωρίσουν τη δεξαμενή σε δύο τμήματα.

Ένα από αυτά είναι ακόμα χαμηλά, μπροστά από τον κινητήρα, αλλά αντί να είναι οριζόντιο, μετακινείται ελαφρώς ώστε να είναι κεκλιμένο και να υπάρχει χώρος για να διατηρήσει το μπλοκ κινητήρα και το ψαλίδι όπως στο κλασικό 400.

Προβλέπεται επίσης μια δεύτερη δεξαμενή υδρογόνου που στεγάζεται στον πίσω χώρο του σκούτερ, στερεώνεται στο υποπλαίσιο και παραμένει κάτω από τη θέση του συνοδηγού.

Προχωράμε έστω και με αργούς ρυθμούς στην πολύ ενδιαφέρουσα εναλλακτική του υδρογόνου, που αυτή τη στιγμή θεωρείται και η καλύτερη λύση όλων.