Σαν το Piaggio Ciao, αλλά ηλεκτρικό (… και Honda!)
Μόνο για την Κίνα δυστυχώς και σε περιορισμένο αριθμό κομματιών, ένα σκουτερο-μοτοποδήλατο που θυμίζει έναν θρύλο του παρελθόντος. Από Ιταλία μεριά…
Μια από τις καλύτερες ιδέες για ηλεκτροκινούμενο δίτροχο που έχουμε δει, ήταν εφαρμοσμένη πάνω στο θρυλικό Piaggio Ciao, το εμβληματικό μοτοποδήλατο των ’70s και των ‘80s.
Όμως δεν πρόκειται να το ξαναδούμε στο σήμερα, αφού η Piaggio δεν θέλει να επενδύσει πάνω του.
Ό,τι λοιπόν δεν αποφασίζει να κάνει η Piaggio το πράττει η Honda με ένα νέο μοντέλο για την κινεζική αγορά που λέγεται Honda ΜS01, είναι κουκλί, και πατάει πάνω στις κλασικές γραμμές του ιστορικού ιταλικού μοτοποδήλατου.
Το δίτροχο εξελίχθηκε σε συνεργασία με την εταιρία Muji (αλυσίδα καταστημάτων λιανικής, που δραστηριοποιείται και στην Ευρώπη), είναι ηλεκτρικό και η τελική του δεν ξεπερνά τα 25 km/h.
Κρίμα; Ίσως, αλλά για τους Κινέζους, που θα ήθελαν λίγη παραπάνω τελική, αφού το ΜS01 δεν προορίζεται για εξαγωγές… δυστυχώς.
Η απλότητα του συνολικού design αποτελεί κατά τη γνώμη μας μια όαση σε ένα χώρο που πολλές φορές γίνεται προσποιητά πολύπλοκος μόνο και μόνο να εντυπωσιάσει.
Η σχεδίαση είναι έργο του Kenya Hara, του δημιουργικού διευθυντή της MUJI, ο οποίος προσφέρει ένα τέλειο σχήμα για να ενσωματωθούν οι μπαταρίες.
To ονομάζουμε “σκούτερ” μόνο και μόνο επειδή το κεντρικό του σώμα, από τον λαιμό του τιμονιού το πάτωμα και μέχρι τη σέλα, είναι φαρδύ σαν σκούτερ.
Το MS01 ξεχωρίζει για τη μονοθέσια σέλα και τους μεγάλου, τροχούς 17 ιντσών, ενώ διαθέτει επίσης σύστημα Keyless, σύστημα φωτισμού LED και οθόνη LCD.
Το πεδίο δράσης αυτού του “ηλεκτρικά υποβοηθούμενου ποδηλάτου”, αφού έχει και πετάλια, είναι η πόλη: η τελική του ταχύτητα είναι μόλις 25 km/h και η αυτονομία του υπολογίζεται στα 65 km.
Για να πετύχει αυτές τις επιδόσεις, το MS01 είναι εξοπλισμένο με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα 400 W που τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου 48V20 Ah.
Το Muji/Honda πωλείται στην Κίνα έναντι του ποσού των 5000 Yuan, δηλαδή περίπου 750 €.
Διατίθεται σε μαύρο ή άσπρο και απ’ ό,τι φαίνεται θα γίνει ανάρπαστο – ίσως και συλλεκτικό ακόμα – αφού η Honda έχει προγραμματίσει να κατασκευάσει μόλις 5.000 μονάδες!