Γκάζια εντός, ηλεκτρικά εκτός (πίστας…)

Μπορεί μέσα στις πίστες του Παγκοσμίου οι 800άρηδες κινητήρες εσωτερικής καύσης των MotoGp να λυσσάνε με 240 ίππους απόδοσης, σπρώχνοντας με ορμή, λίτρα καυσαερίου στην ατμόσφαιρα, έξω όμως από την πίστα, στα paddock, oι άνθρωποι της διοργανώτριας εταιρίας θα κινούνται αθόρυβα με μηδενικούς ρύπους.

 

Yamaha EC-03, για τους συνεργάτες... και τα μοντέλα της Dorna
Yamaha EC-03, για τους συνεργάτες... και τα μοντέλα της Dorna

H Yamaha Ευρώπης και η Dorna Sports, η εταιρία που κατέχει τα αποκλειστικά εμπορικά και τηλεοπτικά δικαιώματα των αγώνων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ή αλλιώς “FIM MotoGP World Championship”, ανακοίνωσαν πως το καινούργιο ηλεκτρικό σκούτερ Yamaha EC-03 θα είναι το επίσημο όχημα των paddock για την αγωνιστική χρονιά του 2011. Tα EC-03 θα χρησιμοποιούνται παράλληλα με τα υπάρχοντα Yamaha JogRR που βλέπαμε μέχρι σήμερα στα παρασκήνια των MotoGP.

Εκωφαντικός θόρυβος μέσα στην πίστα, αθόρυβα σκούτερ εκτός πίστας για τα MotoGP
Εκωφαντικός θόρυβος μέσα στην πίστα, αθόρυβα σκούτερ εκτός πίστας για τα MotoGP

 

Σαν επίσημος προμηθευτής σκούτερ στα MotoGP η Yamaha Motor Europe θα παρέχει EC-03 τα οποία θα είναι βαμμένα στα χρώματα των MotoGP και παρουσιάστηκαν στον αγώνα του Estoril στην Πορτογαλία. Η Yamaha προμηθεύει την Dorna με σκούτερ για τα paddock από το 2005, ενώ το φετινό πρόγραμμα απόκτησης ηλεκτρικών σκούτερ αποφασίστηκε από την Dorna σε μια προσπάθεια για μεγαλύτερη ευαισθησία απέναντι στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος, κάτω από το σύνθημα «Για ένα ασφαλέστερο και πιο πράσινο μέλλον». Όπως γνωρίζουμε όλοι τα EC-03 της Yamaha είναι ηλεκτρικά σκούτερ που φορτίζονται από κοινή πρίζα οικιακού δικτύου και εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους.