Διαβατήριο για την ευρωπαϊκή αγορά

 “Όταν η Κίνα αρχίσει να φτιάχνει μεγαλύτερου κυβισμού δίτροχα”, λέγαμε παλιά, “τότε οι υπόλοιποι κατασκευαστές θα έχουν πρόβλημα…” Αρκεί βέβαια τα κινεζικά σκούτερ να είναι καλοφτιαγμένα και αξιόπιστα, έτσι ώστε να μπορέσουν να “χτυπήσουν” το “κατεστημένο” της Ευρώπης, της Ιαπωνίας, της Ταϊβάν, κ.λπ. Ένα από τα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση αποτελεί το κινέζικο Linhai, με κινητήρα 300 κυβικών εκατοστών.

Το Linhai CM 300i πρώτης γενιάς είχε το μπροστινό δισκόφρενο αριστερά
Το Linhai CM 300i πρώτης γενιάς είχε το μπροστινό δισκόφρενο αριστερά

Πως είναι το Gangham (πως το λένε δαύτο) Style… κάτι τέτοιο είναι και το Urban Style, όσον αφορά στα σκούτερ, που δεν είναι άλλο από το κλασικό στυλ πόλης με επίπεδο δάπεδο και 16άρηδες τροχούς. Το Linhai CΜ 300i είναι σχεδιασμένο στην Ιταλία – τι σχεδιασμένο δηλαδή, copy paste σχεδόν από την παλαιότερη έκδοση του Honda SH 300 – με το ψυγείο υγρού πίσω από τις γρίλιες του ρύγχους. Και δεν είναι μόνο η σχεδίαση που ήρθε από την Ιταλία (ΜacDesign), είναι και πλήθος εξαρτημάτων που έρχονται από τη γειτονική μας χώρα, αφού η συνεργάτιδα εταιρία της Linhai στην Ιταλία, είναι η Caprimotor, η οποία έχει συνεργαστεί στενά με το κινεζικό εργοστάσιο-γίγαντα, τουλάχιστον για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.

Το πρώτο CM 300i έβγαινε και σε έναν "ιδιαίτερο" χρωματικό συνδυασμό
Το πρώτο CM 300i έβγαινε και σε έναν “ιδιαίτερο” χρωματικό συνδυασμό

Τα ηλεκτρικά και η κεντρική μονάδα ψεκασμού και ελέγχου έρχονται από την Ducati Energia, τα ηλεκτρικά, η πλεξούδα και τα ηλεκτρικά είναι ιταλικής κατασκευής όπως και το ψυγείο, τα αμορτισέρ και η εξάτμιση. Εντυπωσιακό είναι και το πιρούνι που διαθέτει καλάμια διαμέτρου 41 χιλιοστών (!). Τα λάστιχα έχουν διαστάσεις 110/70 μπροστά και 140/70 πίσω, ο μπροστινός δίσκος έχει διάμετρο 280 χλστ. και ο πίσω 240 χιλιοστά. 

Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, 275cc, 23+ ίππων
Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, 275cc, 23+ ίππων

Ο κινητήρας που είναι μονοκύλινδρος φυσικά έχει έναν εκκεντροφόρο επι κεφαλής και διαθέτει 275 κ.εκ. ο οποίος ανακοινώνεται ότι προέρχεται από την Yamaha, χωρίς περαιτέρω πληροφορίες. Το Linhai CM 300i είναι προϊόν ενός Joint venture μεταξύ LINHAI και της Carpimotor, μιας συνεργασίας που ξεκίνησε το 2007 και σαν σκοπό έχει την έρευνα και την εξέλιξη νέων οχημάτων με δύο και τέσσερις τροχούς (Quad / ATV). Και αν η Caprimotor δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή, παρά μόνο σε τοπικό επίπεδο, η LINHAI είναι μια εταιρία που ιδρύθηκε το 1956 (σαν JIANGSU LINHAI POWER MACHINERY CO., LTD) και σήμερα απασχολεί 2.000 εργαζόμενους, εκ των οποίων οι 400 είναι τεχνικοί και μηχανικοί.

Το πιο εξελιγμένο 300άρι, β' γενιάς μετέφερε το δισκόφρενο δεξιά και...
Το πιο εξελιγμένο 300άρι, β’ γενιάς μετέφερε το δισκόφρενο δεξιά και…
犀利士
e-20133″ title=”5″ src=”http://scooternet.gr/wp-content/uploads/2013/02/5.jpg” alt=”… απέκτησε νέες ζάντες, πιρούνι και αλουμινένιο τελικό εξάτμισης” width=”433″ height=”379″> … απέκτησε νέες ζάντες, πιρούνι και αλουμινένιο τελικό εξάτμισης

Τα προϊόντα που παράγονται είναι κινητήρες διαφόρων χρήσεων, μοτοποδήλατα, μοτοσυκλέτες, scooter, Quad, ATV, με κυβισμούς από 50 μέχρι 520 κ.εκ. Η ετήσια παραγωγή της εταιρίας είναι 500 χιλιάδες δίτροχα και 1,5 εκατομμύρια κινητήρες, εκτός των άλλων…

Γι’ αυτό και το ξαναλέμε, όταν οι κινεζικές εταιρίες φτάσουν σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο σχεδίασης-αξιοπιστίας-ποιότητας κατασκευής σε συνδυασμό με χαμηλότερη τιμή, τότε η πίτα των πωλήσεων θα διανεμηθεί εκ νέου…