Περιορισμένης παραγωγής και φουλ στα ανθρακονήματα!

Ένα σπέσιαλ σκούτερ, η Vespa Elettrica “Μonaco Edition” Mansory, που έχει ανακοινωθεί ήδη από τον Απρίλιο του ’24, βγαίνει σε περιορισμένη παραγωγή, απευθυνόμενο σε σκουτερίστες που θέλουν να οδηγούν κάτι …“εξέκιουτιβ”, και που έχουν σίγουρα μεγάλο πορτοφόλι.

Πώς λέγονται οι κάτοικοι της πόλης/κρατιδίου του Μονακό;

Λέγονται Μονεγάσκοι και από δω και μπρος όταν θέλουν να πάρουν κάτι σε δίτροχο, ρετρό και ηλεκτρικό που να μην μολύνει την πόλη τους, μπορούν να πηγαίνουν στο τοπικό κατάστημα, στο ατελιέ καλύτερα, του Mansory.

Το συγκεκριμένο ασχολείται με τις μετασκευές, τη διακόσμηση και το λεπτομερές detailing πολυτελών αυτοκινήτων που οι ιδιοκτήτες τους  θέλουν να τα κάνουν να ξεχωρίζουν.

Το ατελιέ αυτό, που λέτε, είναι το ακριβώς αντίθετο του οικονομικού, είναι δηλαδή σχεδόν απλησίαστο, και όλη του η ενασχόληση έχει να κάνει… με τη μόστρα, που θα έλεγαν και οι Ιταλοί.

Πέρα από κάστομ αυτοκίνητα και ρούχα και διαφόρων ειδών “μπλιμπλίκια”, οι Mansory αποφάσισαν να ανοιχτούν και στα σκούτερ και την πιο “λαϊκή” μετακίνηση, π.χ για νέες κυρίες που θέλουν να πάνε για ψώνια και βαριούνται να βγάλουν τη Ferrari τώρα που να τρέχεις, είναι και χαμηλή η ράμπα στο γκαράζ και βρίσκει η αεροτομή”. Τέτοιου είδους καταστάσεις.

Ούτε καν εκατό, αλλά μόλις 99 κομμάτια θα βγουν από την Vespa Elettrica «Monaco Edition» by Mansory για τους Μονεγάσκους ή για όποιον άλλο την επιθυμεί διακαώς και βεβαίως προλάβει να την αποκτήσει.

Πρόκειται για μια απλή Vespa Elettrica που φοράει βασικά τα χρώματα του Μονακό (άσπρο-κόκκινο, και μαύρο) ενώ έχει και κάμποσα κομμάτια από ανθρακονήματα και δίχρωμη σέλα, με δερμάτινο κάλυμμα και εξωτερικές ραφές.

Για να μην περαστεί για κάτι άλλο, γράφει φαρδιά-πλατιά Mansory μπροστά στη γραβάτα, η οποία είναι κι αυτή από ανθρακονήματα, όπως και το πολύ όμορφο (είναι αλήθεια) μπροστινό φτερό και διάφορα καπάκια πάνω στο σκούτερ.

Δεν τελειώνει όμως εκεί η ιστορία με το carbon fibre, αφού από αυτό το υλικό είναι φτιαγμένα και τα πλαϊνά καπάκια.

Ομολογούμε πως το σύνολο – εκτός ελαχίστων λεπτομερειών – είναι κομψό και κυρίως ξεχωρίζει, κι αυτό γιατί οι σχεδιαστές του ατελιέ έχουν κάνει κάτι πολύ έξυπνο: ενώ το βασικό σώμα (κορμός) του σκούτερ είναι λευκό, έχουν προτιμήσει να είναι μαύρα τα πλαϊνά καπάκια ώστε να φαίνεται το ανθρακόνημα, κι αυτό τα κάνει να μοιάζουν σαν αφαιρούμενα, όπως ήταν δηλαδή παλαιότερα οι (“πραγματικές Vespa”, όπως λένε οι παραδοσιακοί Βεσπίστες) ΡΧ 125/150/200.

Κατά τ’ άλλα, η συγκεκριμένη Vespa αποδίδει 5 ίππους και έχει τελική 70 km/h με αυτονομία γύρω στα εκατό χιλιόμετρα, ενώ η τιμή της αναμένεται να ανακοινωθεί κοντά στις 8.000 ευρώ. Ε, με τόσο ανθρακόνημα που κουβαλάει δεν θα μπορούσε να είναι φθηνότερη εδώ που τα λέμε…