Μια ενδιαφέρουσα… ινδική πρόταση

Το Ather 450 Apex είναι ένα αστικό ηλεκτρικό σκούτερ με πολύ πρακτικά χαρακτηριστικά για καθημερινή χρήση. Ωστόσο, το κύριο χαρακτηριστικό του είναι τα διαφανή του πλαστικά, στοιχείο  που το κάνει να ξεχωρίζει… μετά το Honda Vetro SH125 και 150 βεβαίως.

Το Ather 450 Apex έχει σαν κύριο όπλο την αισθητική του. Η ινδική μάρκα έχει δώσει παράλληλα σε αυτό το σκούτερ μια πινελιά ποιότητας που επίσης το κάνει ελκυστικό.

Πέρα από τη συνολικά προσεγμένη κατασκευή, τα πλαϊνά καπάκια στο πίσω μέρος του σκούτερ είναι διάφανα κι έτσι μπορείς να διακρίνεις το σωληνωτό τύπου χωροδικτύωμα υποπλαίσιο, το οποίο είναι μάλιστα φτιαγμένο από αλουμίνιο.

Είναι κομψός ο συνδυασμός του πορτοκαλί με το μπλε, ενώ όσον αφορά τις επιδόσεις, το Ather 450 Apex επικεντρώνεται στην αστική χρήση, με κινητήρα που αποδίδει 9 ίππους ονομαστικής ισχύος και ροπή 25,76 Nm.

Αυτό το ωθεί στην ταχύτητα των 40 km/h σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του ξεπερνά τα 100 km/h. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 3,7 kWh, γεγονός που της επιτρέπει να έχει μέγιστη αυτονομία κοντά στα 160 km.

Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει μεταξύ διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης (Smart Eco, Eco, Ride, Sport και Warp+) μέσω των οποίων θα αποκτά διαφορετικές επιδόσεις και αυτονομία με αντιστρόφως ανάλογο τρόπο.

Μια άλλη ιδιαιτερότητα του Ather 450 Apex είναι ο τρόπος με τον οποίο φρενάρει. Όταν κλείνει το γκάζι τα φρένα ενεργοποιούνται και  ο οδηγός δεν χρειάζεται να ασκεί δύναμη στις μανέτες των φρένων! Άραγε αυτό είναι καλό; αναρωτιόμαστε.

 

Η συγκεκριμένη λειτουργία, η οποία υποθέτουμε ότι απαιτεί εξοικείωση, πραγματοποιείται με συνδυασμό πέδησης με σύστημα ανάκτησης της ενέργειας, από μπροστινό δίσκο διαμέτρου 200 mm και πίσω δίσκο 190 mm.

Η ινδική μάρκα διασφαλίζει ότι επιτυγχάνει αξιοσημείωτες αποστάσεις φρεναρίσματος, σταματώντας το ηλεκτρικό σκούτερ από τα 60 km/h σε μόλις 28,6 m.

 

Στον τομέα των αναρτήσεων βλέπουμε ένα μπροστινό τηλεσκοπικό πιρούνι και ένα πίσω αμορτισέρ. Το Apex διαθέτει φώτα LED, ψηφιακή οθόνη αφής, hill start assistant ενώ κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος χωρητικότητας 22 λίτρων.

 

Ανακοινώνεται βάρος 111 κιλών και πωλείται στην Ινδία με τιμή περίπου 2.100 ευρώ. Απ’ ό,τι φαίνεται πάντως, δεν θα εξαχθεί εκτός Ινδίας, η οποία χώρα (δεν ξέρουμε αν το γνωρίζετε) προσπαθεί να αλλάξει το διεθνές της όνομα, και να λέγεται πλέον στο εξής επίσημα Bharat (Μπαράτ)… και όχι Ινδία.

Μια παρόμοια περίπτωση με το Greece και το Hellas χονδρικά…