Και η Suzuki δοκιμάζει τον ηλεκτρισμό
Πολλές είναι εδώ και δυο μήνες οι εμφανίσεις ενός ηλεκτροκίνητου Suzuki Burgman, το οποίο βρίσκεται σε φάση τελικών δοκιμών, στους δρόμους της Ινδίας. Το σκούτερ φαίνεται ολοκληρωμένο και έτοιμο προς παραγωγή, κάτι το οποίο δεν πρόκειται να αργήσει πολύ.
Το πολυσύχναστο Δελχί επέλεξε η Suzuki Ινδίας για να δοκιμάσει σε πραγματικές συνθήκες μια ηλεκτροκίνητη έκδοση του Burgman. Το μοντέλο έχει καταγραφεί πολλές φορές φωτογραφικά αλλά και σε video, να κινείται στους –απαιτητικούς- δρόμους της μεγαλούπολης, τους τελευταίους δύο μήνες.
Εξωτερικά, είναι όμοιο με το συμβατικό Burgman 125 που διατίθεται στην αγορά της Ινδίας, δηλαδή πρόκειται για ένα σκούτερ με στοιχεία GT, αλλά επίπεδο δάπεδο, χαμηλή ζελατίνα και τροχούς διαμέτρου 12 και 10 ιντσών, μπροστά και πίσω αντιστοίχως.
Η σχεδίασή του είναι σύγχρονη, με αρκετούς χώρους για τους επιβαίνοντες, μεγάλη σέλα και αρκετό χώρο για τα πόδια του οδηγού. Τα φρένα αποτελούνται από δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω, ενώ μια αλλαγή που παρατηρείται σε σχέση με το συμβατικό Burgman 125, είναι ότι η ηλεκτροκίνητη έκδοση φέρει δύο αμορτισέρ αντί ενός, στο πίσω μέρος.
Επίσημες πληροφορίες για την απόδοση δεν υπάρχουν ακόμη, ωστόσο τα ινδικά μέσα αναφέρουν ότι θα πλησιάζει αυτήν ενός συμβατικού σκούτερ με κινητήρα 110 κ.εκ.
Επίσης αναφέρεται ότι ο εξοπλισμός θα περιλαμβάνει LED φώτα, πλήρως ψηφιακό πίνακά οργάνων, δυνατότητα διασυνδεσιμότητας με smartphone και μια απλοποιημένη προβολή ενδείξεων πλοήγησης (turn–by–turn).
Ο χώρος κάτω από τη σέλα αναφέρεται επίσης ότι θα έχει μεγάλη χωρητικότητα και είναι σίγουρα ενδιαφέρον το ποια χωροταξική διαρρύθμιση επέλεξε η Suzuki για τις μπαταρίες, καθώς και τι τύπο έχει χρησιμοποιήσει. Σίγουρα πάντως δεν είναι τοποθετημένες στο δάπεδο του σκούτερ αλλά στο πίσω τμήμα.
Δεδομένου ότι στην Ινδία δεν υπάρχει εγκατεστημένο μεγάλο δίκτυο φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων αλλά ούτε και σταθμοί εναλλαγής των μπαταριών, η φόρτιση αναμένεται να γίνεται από το οικιακό δίκτυο.
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν άλλες πληροφορίες για το ηλεκτροκίνητο Burgman, περιμένουμε όμως σύντομα να παρουσιαστεί επισήμως. Προφανώς δε, λόγω της ηλεκτροκίνητης φύσης του, θα μπορούσε να εισαχθεί και στις ευρωπαϊκές αγορές, χωρίς εμπόδια και φραγμούς από τις προδιαγραφές ρύπων.
Υπενθυμίζουμε ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Suzuki δραστηριοποιείται εναλλακτικά στα σκούτερ της, αφού είχε προηγηθεί το κινούμενο από κυψέλες καυσίμου Burgman, το 2012, το οποίο μάλιστα, δοκιμάστηκε πιλοτικά και από την μητροπολιτική αστυνομία του Λονδίνου, το 2017.
Πηγές: Indian Autos Blog, Motor Beam
https://www.youtube.com/watch?v=ebmSySiqR9I