Ε, λοιπόν όχι!
Όταν οι designers το παρακάνουν και θέλουν περισσότερο να προκαλέσουν το μάτι του παρατηρητή παρά να σχεδιάσουν ένα σκούτερ, όταν μια “χαρτόκουτα” αναγάγεται ξαφνικά σε σκούτερ, τότε εμφανίζεται το νέο ιταλικό σκούτερ WοW! Γουάου, πολύ άσχημο μιλάμε…
H διαφορετικότητα και η καινοτομία μας αρέσει, αυτό είναι σίγουρο. Αλλά όταν η σχεδίαση γίνεται τόσο “διαφορετική” ώστε να ξεπερνάει τα όρια της αισθητικής, τότε.. τα πράγματα δυσκολεύουν.
Πρόκειται για ένα σκούτερ που θα φτιαχτεί ας πούμε, αν βρεθούν τα λεφτά, μέσω μιας startup εταιρίας που θέλει να φτιάξει το WoW! ένα νέο ηλεκτρικό σκούτερ. Κάποιοι κουτοί θα πληρώσουν για να βγει το “σκούτερ κουτί” απ’ ό,τι καταλάβατε.
Η εταιρία ιδρύθηκε το 2019 στην Ιταλία και θέλει να παρουσιάσει δυο σκούτερ που θα τροφοδοτούνται με ηλεκτρικούς κινητήρες που παρέχουν μέγιστη ισχύ 4.0 kW (L1e) και 6.0 kW (L3e). Ναι, όλα αυτά με την εμφάνιση που βλέπετε, η οποία βεβαίως… “δε βλέπεται”.
Ένας εκ των αφεντικών της WoW είναι μάλιστα παθιασμένος μοτοσυκλετιστής (μήπως κατά βάθος μισεί τα σκούτερ;) γνωστός στο χώρο των εταιριών γύρω από τη μοτοσυκλέτα και απ’ ό,τι φαίνεται ήθελε να κάνει την “καινοτομία”.
Αφήνουμε να μιλήσει ο σχεδιαστής του μπας και καταλάβουμε κάτι: “Αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε ένα νέο προϊόν που χαρακτηρίζεται από μοντέρνο, κομψό και πρωτότυπο σχεδιασμό, ικανό να ανταγωνιστεί τα καλύτερα βενζινοκίνητα σκούτερ όσον αφορά την απόδοση, την άνεση, το μέγεθος και την τιμή”. Καταλάβατε; Ούτε εμείς, πάμε παρακάτω.
Τα φώτα του σκούτερ είναι παντού LED, λέει το δελτίο τύπου, αλλά μετά βίας διακρίναμε τον “προβολέα” μπροστά. Αυτό που έχει ενδιαφέρον στο συγκεκριμένο ηλεκτρικό σκούτερ είναι η τοποθέτηση των μπαταριών δεξιά και αριστερά από τη σέλα.
Οι δυο εκδόσεις του WoW! ανακοινώνεται ότι πετυχαίνουν αυτονομία 130 km για το μοντέλο 4 (με τη μεγαλύτερη μπαταρία) και 110 km για το μοντέλο 6 με τη μικρότερη. Αντίστοιχα, οι ταχύτητές τους είναι 85 km/h για το πρώτο και 45 km/h για το δεύτερο.
Οι μπαταρίες είναι δύο ιόντων λιθίου και προσφέρουν πλεονεκτήματα όσον αφορά την ασφάλεια και την απόδοση.
Οι μπαταρίες τοποθετούνται εξωτερικά, στις πλευρές του σκούτερ στην περιοχή της σέλας και μπορούν να αφαιρεθούν μόνο αφού ανοίξουν και σηκωθούν οι δύο σέλες.
Κάτω από τη μπροστινή σέλα υπάρχει χώρος με χωρητικότητα 70 λίτρων (άντε κάτι καλό) και μπορεί να φιλοξενήσει δύο ανοικτά κράνη.
Οι τροχοί είναι 16 ιντσών και υπάρχουν δισκόφρενα και στους δυο τροχούς.
Αλλά όπως καταλάβατε όλα αυτά είναι επουσιώδη μπροστά στο μεγαλείο της “διαφορετικής” εμφάνισης του σούπερ-WoW!
Τι να πούμε για να κλείσουμε αυτό το άρθρο; Υπομονή παιδιά, οι ιδέες και οι εξυπνάδες έρχονται και παρέρχονται... Κουράγιο.