Θα καινοτομήσει πάλι;

Η BMW είναι μια εταιρία που γενικά δεν “κάθεται φρόνιμα”, αλλά ψάχνει και ψάχνεται διαρκώς επί διαφόρων θεμάτων, ένα από τα οποία είναι και η πλήρης προστασία από τα καιρικά φαινόμενα για τους σκουτερίστες. Οι πιο πρόσφατες ιδέες της επί του θέματος διέρρευσαν λίγες μέρες πριν.

Οι φωτογραφίες σχεδίων, προφανώς από τμήμα πατεντών, ενός μυστηριώδους BMW C-Evo με οροφή διέρρευσαν πρόσφατα. Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα λύση από τον Γερμανό κατασκευαστή που θα κάνει το υπάρχον ηλεκτρικό C-Evo να μοιάζει με το παλαιότερο “σκεπαστό” BMW C1;


Η BMW είναι μια εταιρία που δεν διστάζει να προχωρήσει μπροστά και έχει φέρει καινοτομίες στο χώρο των δύο τροχών, αλλά και των σκούτερ.

Μπορεί το BMW C1, που διατέθηκε στην αγορά από το 2000 έως το 2003, να μην ανταποκρίθηκε στην εμπορική επιτυχία που του άξιζε, και να έπασχε σε κάποιους τομείς, όμως στο σύνολό του ήταν μια ιδέα με καλές προθέσεις. Επιπλέον, ίσως η αγορά απλά να μην ήταν έτοιμη για μια τέτοια κατασκευή.

Μετά από μια σχετικά μακρά περίοδο ενδοσκόπησης επί του θέματος, η εταιρία πέρασε στα “συμβατικα” δικύλινδρα 650άρια GT και Sport και πρόσφατα παρουσίασε δυο ακόμα πιο προσιτά σκούτερ στην κατηγορία των 350-400 κυβικών.


Στόχος τώρα είναι πιθανότατα να αναβιώσει με κάποιο τρόπο την ιδέα της οροφής πάνω σε σκούτερ.

Εάν πιστέψουμε στα σχέδια που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο, το maxi ηλεκτρικό σκούτερ BMW C-Evo θα μπορεί μέσω ενός αντίστοιχου κιτ να αποκτά “καπέλο”, δηλαδή μια αποσπώμενη οροφή που θα προστατεύει σε μεγάλο βαθμό τον αναβάτη… αφού ο συνεπιβάτης, λόγω ογκώδους κατασκευής, αποκλείεται.


Άγνωστο είναι αν η οροφή θα παρέχει την ακαμψία του “κλωβού ασφαλείας” που διέθετε το
C-1 στο παρελθόν, μαζί με την καινοτόμο ζώνη ασφαλείας 4 σημείων, που επέτρεπε χρήση του σκούτερ χωρίς κράνος.

Ενδιαφέρουσα εξέλιξη θα είναι, πάντως, αν τελικά υλοποιηθεί.