Παρουσιάστηκε… επίσημα

Ανεξάντλητη εμφανίζεται η BMW, όσον αφορά τα σχέδια, στα πρωτότυπα, στις παρουσιάσεις, τις φήμες και τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που διαρρέουν στον Τύπο, πρόσφατα. Το σίγουρο είναι πως η BMW Motorrad εμπλέκεται δυναμικά στην εξέλιξη μοντέρνων, εναλλακτικών δίτροχων με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον.

Σήμερα λοιπόν, ημέρα Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου και ώρα 21.00, η BMW παρουσίασε στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης, όπως είχαμε ανακοινώσει χθες (δείτε το νέο, πατώντας ΕΔΩ ) αποκλειστικά στο SCOOTERNET.GR δύο ηλεκτρικά μοντέλα, αποδεικνύοντας την εμπλοκή της στη δημιουργία μιας νέας γενιάς δικύκλων μηδενικών ρύπων.

Το πρώτο από αυτά είναι ένα εντυπωσιακό σκούτερ , ονομάζεται BMW Concept e και διαθέτει απέριττη, φουτουριστική, new age εμφάνιση (το άλλο είναι ένα λιτό “χωματερό”, με το λογότυπο της Husqvarna). Το λευκό χρώμα είναι κυρίαρχο στο πολύ εντυπωσιακό σκούτερ, φοράει μια κοντή ζελατίνα στο φέρινγκ, ενώ στο πλάι κυριαρχεί το κίτρινο-πράσινο ημιδιαφανές ακρυλικό κάλυμμα μπαταρίας.

Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της εταιρίας ο ηλεκτρικός κινητήρας του Concept e συνεργάζεται με ισχυρές μπαταρίες και ηλεκτρονικά συστήματα που έχουν εξελιχθεί από το BMW Group και επιτυγχάνει εντυπωσιακές επιταχύνσεις, που συγκρίνονται άμεσα με τα υπάρχοντα συμβατικά Mega Scooter.

Επίσης το Concept e πετυχαίνει πολύ καλή τελική και αυτονομία κοντά τα 100 χ.α.ω. Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί 3 ώρες και γίνεται και από κοινή οικιακή πρίζα. Mία ακόμα καινοτομία του επαναστατικού σκούτερ είναι πως δεν υπάρχει πλαίσιο, αφού τον ρόλο αυτό έχει αναλάβει η θήκη της μπαταρίας, πάνω στην οποία εδράζονται ο λαιμός του πιρουνιού και ο άξονας του ψαλιδιού/μετάδοσης του πίσω τροχού. Στη θήκη αυτή εδράζεται και το αμορτισέρ του πίσω τροχού που είναι τοποθετημένο παράλληλα με το έδαφος.

Κατά τ’ άλλα σημειώνουμε το ευτραφές ανάποδο πιρούνι μπροστά, τα μεγάλα δισκόφρενα μπροστά και πίσω, με ακτινικές δαγκάνες.

Ο αναβάτης παίρνει πληροφορίες από ένα ηλεκτρονικό πολυόργανο στο κέντρο του ταμπλό, το οποίο πλαισιώνεται από δύο ακόμα οθόνες LCD. Οι τελευταίες συνδέονται με κάμερες που βρίσκονται στην ουρά του σκούτερ και ενημερώνουν για την κίνηση πίσω του, αντικαθιστώντας τους καθρέφτες. Οι διακόπτες πάνω στο τιμόνι είναι “αόρατοι” αφού είναι τεχνολογίας αφής.

Από πλευράς BMW δεν υπήρξε ανακοίνωση για την τιμή και για το αν θα μπει στην παραγωγή το Concept e.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ VIDEO ΤΗΣ BMW ΓΙΑ ΤΟ CONCEPT e